کمپانی نمونه سوالات امین
کمپانی نمونه سوالات امین
 
 ابتدا بايد يک CD ويندوز XP داشته باشيد دقت کنيد که اين CD بايد bootable باشد اگر ميخواهيد که ويندوز
 
فعلي را تبديل به ويندوز xp کنيد يا update کنيد نيازي به CD بوت نداريد . CD ويندوز را درون CDROM
 
گذاشته و ويندوز اتوماتيک autorun خواهد شد. دقت کنيد که اگر بخواهيد ويندوز فعلي خود را که مثلا 98 يا me يا 3000
 ميباشد را update کنيد اطلاعات شما مثلا my document شما و برنامه هاي نصب شده شما حفظ خواهد
 
 شد . ولي اگر ويندوز شما ايراد دارد بهتر است آن را از اول فرمت و نصب کنيد که اين نوع نصب در اينجا توضيح
بقیه مطالب در ادامه مطلب می باشد؟



نظرات شما عزیزان:

زهرا z
ساعت16:56---18 شهريور 1392
راستی یه چیزی قالب و رنگشو عوض کن

ذاکری
ساعت18:30---16 شهريور 1392
واسه تابستون چرا هیچی نذاشتی؟؟به این کمپانی سوالات نمی گن!!
به آرزو جان هم سلام برسون و اجازه بده بی چاره یه وبلاگ باز کنه


زهرا ذاکری
ساعت0:49---14 تير 1392
سلام به نظرمن اینا رو که همه بلدن تو فقط بچپ به سوال های سخت و پیچیده اونوقت که وبلاگت می شه بهترین منهم از طرفداران پروپاقرص وبلاگت هستم به زودی وبلاگ منو هم می بینید که با سوالاتم ترکوندمش (به سوال های من می گن سوال که ارزش فکر کردن داره)

زهرا ذاکری
ساعت0:49---14 تير 1392
سلام به نظرمن اینا رو که همه بلدن تو فقط بچپ به سوال های سخت و پیچیده اونوقت که وبلاگت می شه بهترین منهم از طرفداران پروپاقرص وبلاگت هستم به زودی وبلاگ منو هم می بینید که با سوالاتم ترکوندمش (به سوال های من می گن سوال که ارزش فکر کردن داره فکر)

زهرا ذاکری
ساعت0:47---14 تير 1392
سلام به نظرمن اینا رو که همه بلدن تو فقط بچپ به سوال های سخت و پیچیده اونوقت که وبلاگت می شه بهترین منهم از طرفداران پروپاقرص وبلاگت هستم به زودی وبلاگ منو هم می بینید که با سوالاتم ترکوندمش (به سوال های من می گن سوال که ارزش فکر کردن داره )

زهرا ذاکری
ساعت0:46---14 تير 1392
سلام به نظرمن اینا رو که همه بلدن تو فقط بچپ به سوال های سخت و پیچیده اونوقت که وبلاگت می شه بهترین منهم از طرفداران پروپاقرص وبلاگت هستم به زودی وبلاگ منو هم می بینید که با سوالاتم ترکوندمش (به سوال های من می گن سوال که ارزش فکر کردن داره فکر)

زهرا ذاکری
ساعت0:46---14 تير 1392
سلام به نظرمن اینا رو که همه بلدن تو فقط بچپ به سوال های سخت و پیچیده اونوقت که وبلاگت می شه بهترین منهم از طرفداران پروپاقرص وبلاگت هستم به زودی وبلاگ منو هم می بینید که با سوالاتم ترکوندمش (به سوال های من می گن سوال که ارزش فکر کردن داره فکر)

زهرا ذاکری
ساعت22:08---13 تير 1392
سلام خیلی عالیه فقط تا می تونی سعی کن بیشترش کنی و جذاب تر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ 22 بهمن 1391برچسب:, ] [ 16:26 ] [ امین ] [ ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم از وبلاگ من استفاده خوبی کرده باشید.
نويسندگان
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 14820
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 2



کانون فرهنگی آموزشhttp://www.kanoon.ir/Public/ExternalLink.aspx?ref=3fN3RQtUy8o1unL/KdyWaA==&des=Default.aspx.www.aminzeynalpoor.loxblog.com